Servei Tècnic Autoritzat Apple a Barcelona i Cornellà
Servei Tècnic Autoritzat Apple a Barcelona i Cornellà | Arima
  • es
  • ca
Història

hi havia una vegada...

Una mica d’història

 

Arima obre les seves portes en 1988 com a proveïdor de servei Apple, apostant ja llavors per una marca revolucionària que crearia una línia de productes innovadors, basada en la facilitat d’ús i estabilitat dels seus equips.

 

“La innovació és el que distingeix a un líder d’un seguidor”
Steve Jobs

 

Aleshores Arima gestionava entre altres coses, el magatzem de servei d’Apple Espanya, la cessió d’equips per a esdeveniments, la primera línia de suport telefònic d’Apple al nostre país, anomenada AppleCerca i el servei tècnic gairebé en exclusiva de la directiva i empleats d’Apple, a més dels equips “desnonats” de serveis de diferents punts de la nostra geografia. Això va donar un bagatge fantàstic, adquirint uns coneixements impagables.

 

“El treball omplirà gran part de les vostres vides i l’única manera de sentir-se realment satisfet és fer allò que creeu que és un gran treball”
Steve Jobs

 

L’any 1996 Apple reorganitza la seva logística interna per centralitzar la seva gestió en un sol magatzem a nivell Europeu. Va ser llavors quan Arima es va reinventar apostant per dedicar el seu treball en exclusiva al servei post venda, podent així centralitzar tots els coneixements per una major qualitat en el servei tècnic.

“El disseny no és sol el que es veu o el que se sent. Disseny és com funciona”
Steve Jobs

 

La nostra diferència radica en la passió pel producte i intentar contagiar aquesta passió, ajudant als nostres clients a treure el màxim rendiment de les seves màquines, escoltant les necessitats que tenen per aconsellar de manera personalitzada la millor solució.

 

Arima Informàtica és un dels pocs serveis tècnics autoritzats amb més de 25 anys de trajectòria dedicat en exclusivitat a la reparació i optimització d’equips Apple.

Arima - Historia