Altres serveis

[line style=dotted][/line]

 

[one_half][iconbox icon=»leaf» last=»» title=»Recollida i lliurament a domicili» ]

Podem organitzar la recollida i lliurament del teu equip per realitzar la reparació. Intentem que el procés de reparació et resulti el més còmode possible.
(Amb cost addicional, si no es disposa d’AppleCare)

[/iconbox][iconbox icon=»brush» last=»» title=»Equip de Substitució» ]Sabem que prescindir del teu equip et causa molèsties, per això disposem d’equips de substitució perquè pugui seguir treballant.
(Amb cost addicional i subjecte a disponibilitat)

[/iconbox][iconbox icon=»comment» last=»» title=»Servei urgent» ]

El temps de resposta en la resolució d’una incidència sempre és molt important, però hi ha ocasions en les quals esperar no és una opció. Amb aquest servei reduirem el temps de resolució al mínim.
(Amb cost addicional i subjecte a disponibilitat)

[/iconbox]
[iconbox icon=»comment» last=»» title=»Podem sol·licitar el 2 any garantia Apple» ]

Si el teu equip ha passat el primer any de garantia, i presenta una fallada de maquinari. Podem tramitar la sol·licitud de 2 any de garantia, sense cost.

[/iconbox]
[iconbox icon=»comment» last=»» title=»Assistència tècnica a domicili» ]

En alguns casos, depenent del tipus d’avaria, és possible realitzar la reparació directament al teu domicili. Pensem que és important oferir la possibilitat que el procés de reparació sigui el menys molest per a tu.
(Amb cost addicional, si no es disposa d’AppleCare)

[/iconbox]
[iconbox icon=»comment» last=»» title=»Assistència tècnica remota» ]

Disposem d’un servei que ens permet resoldre incidències directament des de les nostres instal·lacions sense necessitat de desplaçar-nos al domicili del client. Això ens aporta un valor afegit en reduir dràsticament el temps de resposta.
(Clients amb Paks d’hores o contractes de suport)

 

[/iconbox]

[/one_half] [one_half_last]

[/one_half_last]