Podem organitzar la recollida i lliurament del teu equip per a realitzar la reparació. Intentem que el procés de reparació et resulti el més còmode possible.
(Amb cost addicional, si no es disposa de AppleCare)
El temps de resposta en la resolució d’una incidència sempre és molt important, però hi ha ocasions en les quals esperar no és una opció. Amb aquest servei reduirem el temps de resolució al mínim.
(Amb cost addicional i subjecte a disponibilitat)
Si el teu equip ha passat el primer any de garantia, i presenta una fallada de maquinari. Podem tramitar la sol·licitud de 2n any de garantia, sense cost.
En algunos casos, dependiendo del tipo de avería, es posible realizar la reparación directamente en tu domicilio. Pensamos que es importante ofrecer la posibilidad de que el proceso de reparación sea lo menos molesto para ti.
(Con coste adicional, si no se dispone de AppleCare)
Disposem d’un servei que ens permet resoldre incidències directament des de les nostres instal·lacions sense necessitat de desplaçar-nos al domicili del client. Això ens aporta un valor afegit en reduir dràsticament el temps de resposta.
(Clients amb Paks d’hores o contractes de suport)